Chcę być kimś! czyli Jak osiągać cele w czasach, gdy wszyscy dookoła mają wywalone. [3] "Jak osiągać cele w czasach, gdy wszyscy dookoła mają wywalone "
"Chcę być kimś?" to nie tylko poradnik, który zawiera wskazówki na radzenie sobie ze światem i sobą. Przede wszystkim próbuje ON zmienić sposób myślenia każdego Czytelnika, który po niego sięgnął i pokazać mu, jaki jest wyjątkowy. Nie musisz być taki sam jak koledzy, aby być docenionym. Wybór własnej ścieżki jest trudny w okresie buntu i rozchwiania, ale w przyszłości z pewnością zaowocuje znacznie szybciej i efektywniej. Z początku może to wydawać się trudne i niemożliwe, ale każdy Czytelnik, który sięgnie po tę pozycję, nie poczuje się zawiedziony.
UWAGI:
Na okładce: Relacje, bariery, komunikacja, autorytety. Oznaczenia odpowiedzialności: Michał Zawadka ; grafika Katarzyna Buk.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Mój szef jest idiotą : jak poradzić sobie z szefem, aby nie przeszkadzał nam w pracy Tytuł oryginału: "Omgiven av daliga chefer". "Jak poradzić sobie z szefem, aby nie przeszkadzał nam w pracy "
Najpopularniejszy skandynawski poradnik ostatnich lat! Czy dopadają cię spóźnione pointy w stylu: "Powinienem był mu powiedzieć to i to, wtedy może by zrozumiał"? Czy zdarzyło ci się uczestniczyć w zebraniu, na którym nie byłeś w stanie zrozumieć toku myślenia żadnej osoby? Czy frustruje cię, że nikt nie rozumie twojego jakże klarownego wywodu? Idioci są wszędzie i niestety jakoś musimy z nimi żyć. Możemy pozostać przy przekonaniu, że jesteśmy otoczeni przez idiotów, ale tak naprawdę otaczają nas ludzie o czterech różnych typach osobowości. Wystarczy umieć je zidentyfikować, a praca, życie i współdziałanie z nimi będzie jak bułka z masłem. A ile nam to zaoszczędzi niepotrzebnych nerwów!
UWAGI:
Na okładce podtytuł: jak dogadać się z tymi, których nie możesz zrozumieć. Oznaczenia odpowiedzialności: Thomas Erikson ; z angielskiego przełożyła Małgorzata Maruszkin.
DOSTĘPNOŚĆ:
Została wypożyczona Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
WYPOŻYCZYŁ:
Nr karty: 010315 od dnia:2024-04-24 Wypożyczona, do dnia: 2024-05-24
Jerzy Bralczyk i Lucyna Kirwil. Językoznawca i psycholog. Mąż i żona. Od 35 lat w nieustającej rozmowie - czasem poważnej, czasem całkiem niepoważnej, czasem spokojnej, czasem pełnej emocji, zawsze błyskotliwej i nigdy nudnej. W książce "Pokochawszy" w rozmowie z Karoliną Oponowicz dyskutują o wszystkim tym, co z miłością związane: romantycznych wyznaniach, zakochaniu i odkochaniu, seksie, kłótniach, listach miłosnych, czułych słowach, kiczu, rozstaniach i miłości dojrzałej. Patrzą na sprawy a to pod kątem języka, a to emocji. A ponieważ te perspektywy nie zawsze się pokrywają, w wymianie zdań pomiędzy nimi nie brakuje ognia. Przy okazji Jerzy Bralczyk i Lucyna Kirwil opowiadają, wspominają początki związku, najbardziej burzliwe kłótnie, językowe nieporozumienia czy małżeńskie rytuały. Czy mówienie, że miłość jest jak róża, to kicz? Jaka jest najpiękniejsza w literaturze scena oświadczyn? Co zrobić, żeby miłość trwała wiecznie? Dlaczego tyle seksualnych określeń ma związek z ptactwem? Jak się dobrze kłócić? Kiedy w łóżku rozmawiać, a kiedy milczeć? Czy profesor Bralczyk ogląda komedie romantyczne? Kto komu dał czarną polewkę? Dlaczego Lucyna Kirwil nie zwraca się do męża "Juruś"? To tylko kilka z wielu pytań, na które odpowiedź pada w książce "Pokochawszy".
Opis pochodzi od wydawcy
UWAGI:
Oznaczenia odpowiedzialności: Jerzy Bralczyk i Lucyna Kirwil w rozmowie z Karoliną Oponowicz.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Zagubieni w szkole : jak odkryć źródła szkolnych trudności dziecka i pomóc mu je przezwyciężyć Tytuł oryginału: "Lost at school : why our kids with behavioral challenges are falling through the cracks and how we can help them". "Jak odkryć źródła szkolnych trudności dziecka i pomóc mu je przezwyciężyć "
Jak z empatią i skutecznie pomóc uczniom z trudnościami w wychowaniu? Wielu nauczycieli szkolnych czuje się jak roboty przygotowujące się do testów. A coraz większa grupa rozczarowanych, wykluczonych, zagrożonych dzieci świadczy o tym, że coś jest bardzo nie w porządku... Ważniejsze niż kiedykolwiek jest budowanie pomocnych relacji, dbałość o otwartą komunikację oraz wczesne rozwiązywanie problemów, które przyczyniają się do występowania trudnych zachowań, tak częstych we współczesnej szkole. Dr Ross W. Greene twierdzi, że chociaż program nauczania jest niezwykle ważny, najważniejsze jest to, by wrócić do pełnienia tej kluczowej roli, którą pedagodzy zawsze odgrywali w życiu dzieci: pomocnika wspierającego w rozwiązywaniu problemów. "Zagubieni w szkole" przedstawiają skuteczny model rozwiązywania problemów szkolnych, a także: - narzędzia do identyfikacji problemów i eliminowania ich przyczyn, - wyraźne wskazówki, jak radykalnie poprawić komunikację z dziećmi i zmniejszyć ilość trudnych zdarzeń, wraz z wieloma konkretnymi przykładami, - prkatyczne porady dotyczące udanego planowania i współpracy między nauczycielami, rodzicami i dziećmi.
UWAGI:
Bibliografia. Oznaczenia odpowiedzialności: Ross W. Greene ; [przekład Jowita Maksymowicz-Hamann].
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni